sobota, 12 października 2013

Witajcie!

   Witajcie na moim blogu, niesamowicie długo zbierałam się, by podzielić się swoją pasją. I tak oto właśnie dzisiaj powstaje blog, o niezwykle wciągającej, pięknej, ale zarazem bardzo trudnej sztuce tworzenia biżuterii – o sutaszu. Przez ostatnie 2 lata nabrałam sporo doświadczenia w tworzeniu jak i pozyskiwaniu materiałów do wyrobu kolczyków i nie tylko. Z tego czasu nazbierało się sporo zdjęć. Część kolczyków, jak teraz na to patrzeć jest niezdarnych, ale z biegiem czasu widać znaczną poprawę. Nareszcie osiągnęłam zadowalający poziom (choć wiem, że daleko mi jeszcze do ideału) by móc podzielić się doświadczeniem, poradą i by moje dzieła mogły być znane szerszemu gronu odbiorców.
   Serdecznie zapraszam do odwiedzania mojej strony i mam nadzieję, że będziecie mi pomagać w jej tworzeniu. M.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz